onsdag 25 november 2015

Onsdagsquizz

Bloggandet går fortsättningsvis på sparlåga. Kan det måhända vara därför det inte kom någon nominering inför den nyligen genomförda blogg-galan i Vasa? Nominerad eller ej... härmed bryter jag i alla fall den rådande "tystnaden" med detta fotografi.

Orsakerna till min långsamma uppdateringstakt har att göra med ett projekt som absolut ska få sin beskärda plats här på bloggen en vacker dag. Men det projektets innehåll är än så länge hemligt. En slags "teaser" ska jag trots allt släppa här och nu. Bilden i sig berättar kanske inte särskilt mycket om vad jag egentligen håller på med, men den har ändå några vaga kopplingar till nämnda projekt. Fotografiet lockar mig samtidigt till en liten gissningslek.

Alltså... vad är detta? 
Om du vet eller vill gissa, så är det givetvis fritt fram att slänga in ett svar.
Rätta svaret serverar jag efter inkommande helg.

Edit: Inga drivor av gissningar i kommentarsfältet. Men facit finns i följande inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar